17 października 2012 09:45

RedBull Soundclash po raz pierwszy w Polsce

Jesteś zmęczony formułą klasycznych koncertów? Chcesz zobaczyć i usłyszeć coś zupełnie nowego? Jest ku temu okazja! Po raz pierwszy do Polski zawita Red Bull Soundclash – nowe muzyczne wydarzenie!

[img:1]

To niestandardowe wydarzenie na przekór klasycznej formule koncertowej - pojedynek na muzykę na dwóch scenach, ustawionych frontem do siebie. Zamiast pięści i ringu bokserskiego - instrumenty i niewyczerpana inwencja. O tym kto wygra decyduje aplauz publiczności mierzony w decybelach.

Red Bull Soundclash to jedyna w swoim rodzaju kolaboracja pomiędzy artystami prezentującymi zupełnie odmienne nurty muzyczne. Metalowcy kontra raperzy, zespół indie rockowy przeciwko kolektywowi ragga - to tylko przykłady tego, czego możecie się spodziewać w Polsce tej jesieni. Artyści pokażą się z zupełnie nieznanej dotąd strony, a publiczność wystąpi w roli jury i zadecyduje o tym, który zespół zasługuje na laury zwycięstwa. Red Bull Soundclash składa się z czterech rund. Podczas pierwszej artyści wykonują cover znanego utworu, w następnej przerabiają wzajemnie własne nagrania. W trzeciej rundzie muszą wykonać utwór w stylu, który narzuci im DJ, a na końcu na każdej ze scen pojawiają się nieoczekiwani goście specjalni. Gwiazdy walczą o publiczność, która po każdej z rund oklaskami oddaje głosy na faworyta. Pod szyldem Red Bull Soundclash artyści mierzą się już od 2006 roku. Sukces pierwszych edycji spowodował, że impreza została rozpowszechniona na wszystkie kontynenty i przyciąga coraz bardziej znane nazwiska. Wśród międzynarodowych gwiazd, które podjęły wyzwanie, są m.in.: Snoop Dogg, Erykah Badu, The Roots czy Linda Perry. Pomysł dźwiękowego pojedynku wywodzi się z Jamajki. Od lat 50. uliczne soundsystemy rywalizują o przychylność fanów, grając reggae, dancehall i ska. Aby udowodnić całej dzielnicy kto jest najlepszy, organizuje się pojedynki soundsystemów. Wygrywają Ci, którzy grają lepiej i głośniej a rolę jury pełni publiczność.

Pierwsze starcie odbędzie się 22. listopada w Soho Factory, w Warszawie przy ul. Mińskiej 25. Otwarcie bramek o godz. 19.00, koncert - 21.00. Bilety w cenie 50 zł. dostępne na www.eventim.pl

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz