20 kwietnia 2017 16:53
Info Aplauz Sp. z o.o Aplauz Sp. z o.o tel: +48 (22) 751 42 39 www.aplauzaudio.pl

"Słuchaj odpowiedzialnie" - Sennheiser wspiera kampanię społeczną

Firma Sennheiser, czołowy producent słuchawek, ogłosiła start akcji „Słuchaj odpowiedzialnie”, która jest częścią kampanii społecznej „Usłysz dobre dźwięki”, organizowanej wspólnie z Filharmonią im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie.

Akcja ma na celu uświadomienie konsumentom, jak ważna jest ochrona słuchu oraz w jaki sposób bezpiecznie korzystać ze słuchawek, z zachowaniem najwyższej możliwej przyjemności w trakcie słuchania muzyki. W ramach kampanii producent uruchomił dedykowaną stronę internetową http://sennheiser.pl/sluchaj-odpowiedzialnie, na której można zapoznać się z najważniejszymi zasadami odpowiedzialnego korzystania ze słuchawek.

 

[img:1]

 

Słuchaj odpowiedzialnie

Światowa Organizacja Zdrowia już w 2015 roku alarmowała, że prawie miliard osób na całym świecie jest narażonych na utratę słuchu z powodu niebezpiecznego sposobu słuchania muzyki. Prawie 50% młodych osób w wieku 12-35 lat słucha muzyki w słuchawkach w sposób zagrażający zdrowiu. Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia słuchu, wystarczy przestrzegać kilku podstawowych zasad:

 

  1. Nigdy nie ustawiaj maksymalnej głośności.
  2. Najlepiej korzystaj z połowy skali głośności (optimum to ok. 85 dB).
  3. Czas słuchania na słuchawkach ogranicz do 1 godziny dziennie.
  4. Podczas słuchania muzyki rób przerwy.
  5. Aby uniknąć przykrych uderzeń dźwięku, przy podłączeniu słuchawek zawsze ustaw poziom głośności na 0.
  6. Im bardziej zamknięte słuchawki, tym ciszej należy słuchać.

 

Możliwie płaska charakterystyka częstotliwościowa w całym zakresie słyszalnym jest podstawą dobrych słuchawek. Jednak nawet najlepszy produkt nie uchroni użytkownika przed konsekwencjami nieodpowiedzialnego słuchania muzyki. Mocne podbicie np. w dolnym zakresie pasma, poniżej 100 Hz (basy), jest nienaturalne i może być niebezpieczne, zwłaszcza przy ustawieniach głośności na wysokim poziomie. Mimo, że nasze słuchawki są w stanie przenieść duże poziomy ciśnienia akustycznego, nawet 125 dB, to stanowczo odradzamy słuchać muzyki na maksymalnych ustawieniach. Optymalna głośność to ok. 85-90 dB, wyższe poziomy polecamy zostawić sobie na wyjątkowe okazje, np. koncerty w plenerze. Zdrowie użytkowników naszych słuchawek jest dla nas nadrzędną wartością, dlatego zaangażowaliśmy się w kampanię „Usłysz dobre dźwięki”, aby pokazać konsumentom, jak odpowiedzialnie korzystać ze słuchawek.

Paweł Kuhn - Przedstawiciel firmy Aplauz - polskiego dystrybutora produktów Sennheiser

 

Słuch jest zmysłem, który stanowi sens istnienia instytucji takiej jak filharmonia. Zaniedbując ten aspekt naszego zdrowia odbieramy sobie szansę na cieszenie się pełną paletą wrażeń i emocji, które dostarcza nam muzyka. Kampania społeczna „Usłysz dobre dźwięki” ma zatem uświadomić odbiorcom, że znaczenie ma nie tylko to czego słuchamy, ale przede wszystkim to jak powinniśmy słuchać, aby chronić nasze zdrowie.

Dorota Serwa - Dyrektor Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie

 

Warto chronić swój słuch

Zaburzenia słyszenia notowane są u coraz większej części społeczeństwa - z raportu przygotowanego w kwietniu ubiegłego roku przez IPSOS wynika, że problemy ze słuchem ma ponad 5.7 mln dorosłych Polaków. Oznaki uszkodzenia narządu słuchu są niemal niezauważalne w początkowych stadiach. Pierwszym sygnałem ostrzegawczym jest sytuacja, gdy nie potrafimy odfiltrować głosu osoby, która się do nas zwraca, w pomieszczeniu pełnym innych dźwięków. Stałe podkręcanie głośności telewizora jest także typową oznaką.

 

Uszkodzenie słuchu jest stopniowym procesem o delikatnych objawach. Ignorowanie pierwszych symptomów może być fatalnym błędem. Problem polega na tym, że mózg potrafi „zapomnieć” jak poprawnie słyszeć. Słuchawki marki Sennheiser używane są nie tylko w domowym zaciszu i w studiach nagraniowych, ale także w laboratoriach audiometrycznych podczas profesjonalnych badań słuchu - również w Polsce.

Oliver Berg - Menedżer działu konsumenckiego w firmie Sennheiser

 

Sennheiser - informacje

Marka Sennheiser jest jednym z niewielu producentów, którzy w produkcji słuchawek kierują się nieskazitelnym brzmieniem, ale także zdrowiem użytkowników. Firma została założona 70 lat temu przez profesora Fritza Sennheisera i do dziś pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym. Spółka specjalizuje się w produkcji słuchawek oraz mikrofonów, zwłaszcza mikrofonów bezprzewodowych. Produktów Sennheiser używają nie tylko najważniejsi aktualni artyści (Pink, Ed Sheeran, Lady Gaga, Bruno Mars, Katy Perry, Margaret i inni), ale także uznani od lat (Madonna, Sting, Hey, Kayah i inni). Ponadto marka zdobyła wiele nagród za innowacje dla rynku muzycznego i filmowego, w tym najbardziej prestiżowe: Grammy, Emmy, technologiczny Oscar. Fabryki Sennheisera znajdują się w Europie, Azji i USA, a najważniejsze części są produkowane w stale unowocześnianej fabryce w Wennebostel pod Hanowerem.

więcej: sennheiser.pl

Gdzie kupić?

Sennheiser Sennheiser www.sennheiser.pl

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Sennheiser rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz