30 listopada 2006 14:30

Impreza urodzinowa Fabryki Trzciny

Warszawskie Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny obchodziło 28 listopada swoje trzecie urodziny.

Impreza jubileuszowa połączona była z premierą albumu muzycznego „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Dwupłytowy album zawiera utwory wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat wystąpili na scenie Fabryki.

Licznie przybyłych na imprezę gości powitał gospodarz wieczoru - twórca i właściciel mieszczącej się na Pradze Fabryki, Wojciech Trzciński. Wraz z synem Stanisławem Trzcińskim, współwydawcą płyty „Sygnowano Fabryka Trzciny”, podziękował tym, którzy od początku wierzyli w, jak się początkowo wydawało, „nieco szalony” pomysł i swoimi działaniami wspierali Artystyczne Centrum.
Na imprezie jubileuszowej Fabryki, nie mogło zabraknąć występu prawdziwej, muzycznej gwiazdy. Urodzinowy koncert zagrała norweska wokalistka Anja Garbarek, córka słynnego jazzmana Jana Garbarka, która z okazji urodzin Fabryki po raz pierwszy dała koncert w Warszawie. Artystka wystąpiła na scenie ze swoim niezwykle oryginalnym, nieco mrocznym i jednocześnie fascynującym repertuarem.

Fabryka Trzciny od początku swojego istnienia do współpracy zaprasza mniej lub bardziej znanych, ale zawsze niezwykle cenionych artystów, o bardzo wysokim merytorycznie repertuarze muzycznym. Najlepszym odzwierciedleniem muzycznego programu artystycznego pierwszych trzech lat funkcjonowania Centrum, są utwory zawarte w albumie „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Na składance pojawili się między innymi: Sophie Solomon, Gabin, Chris Botti, Nicola Conte, Macy Gray, Paris Combo, noJazz, Anna Maria Jopek, Mino Cinelu, Lech Janerka, Sistars, Maria Peszek.

Aby uczcić trzecie urodziny Centrum Artystycznego, do Fabryki przybyło mnóstwo znakomitych gości. Wśród nich byli między innymi Stanisław Sojka, Andrzej Chyra, Dorota Miśkiewicz, projektant Maciej Zień, Irena Eris, Paulina Młynarska wraz z Michaelem Moritzem, Kasia Stankiewicz.

Po wysłuchaniu koncertu Anji Garbarek, goście do późnych godzin nocnych bawili się w rytmach granych przez DJ Sparky-ego.

Impreza zorganizowana została dzięki wsparciu głównego sponsora – producenta wina Carlo Rossi a także firmy Orange.
STX JAMBOREE - połączona w 2006 roku struktura AGENCJI JAMBOREE, istniejącej na rynku od 1991 roku, oraz STX RECORDS (BA Booking Agency), istniejącej od 1997 roku, jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego BTL i PR, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta. STX JAMBOREE specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych (eventów), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i showbusinessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

[img:3]
[img:1] [img:2]


FOTO: Adam Danisz/ Studio 69
reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz