5 marca 2018 09:44

Program festiwalu JazzArt w Katowicach

[img:1]
Program festiwalu JazzArt w Katowicach zapowiada się niezwykle bogato dla miłośników wyszukanych dźwięków na scenie jazzowej.

7. Katowice JazzArt Festival
26 – 30.04.2018

„Fire – that’s the life of music, that’s the way it should be”

Louis Armstrong

Jeśli ogień to żywioł muzyki, to w tym roku czeka nas wyjątkowo dynamiczna odsłona
Katowice JazzArt Festivalu. Jak na ogniste płomienie przystało, malujemy ją w
barwach... trawiastej zieleni. Przekornie i prowokacyjnie, ale także po to, aby ukazać
tę drugą, warsztatową i refleksyjną część festiwalu, który w tym roku organizujemy z
Muzeum Śląskim.
Po raz pierwszy gościmy na JazzArcie artystów z Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Po
raz pierwszy stworzyliśmy program mając na względzie udział kobiet w jazzie,
głównie instrumentalistek, jako członkowie inicjatywy Keychange.
Inicjatywy społeczne, dyskusje, instalacje artystyczne w przestrzeni miejskiej,
łączenie sztuk, które inspirują jazz i są inspirowane jazzem - to nasza domena od lat.
Kontynuujemy tradycję, ale bez strachu przed eksperymentami z nowymi formami
muzycznymi i pozamuzycznymi.
Zapraszamy do Katowic w kwietniu, i jak mawia Mats Gustafsson: peace 7 fire!

Before 7. Katowice JazzArt Festival

9 marca (piątek), godz. 11 (konferencja prasowa)
Odsłonięcie instalacji Philipa Paqueta (BE) na fasadzie Muzeum
Lokalizacja: Muzeum Śląskie (katowicka Strefa Kultury)
wstęp wolny

9 marca (piątek), godzina 19.00, klub Winkel, ul. Mariacka 10
Ciśnienie (PL)
Założone przez Maćka Klicha, Kacpra Kowalczuka, Michała Paducha i Michała
Zdrzałka, Ciśnienie powstało w jednym celu: aby stworzyć najbardziej wstrząsające i
intensywne muzyczne kulminacje, jakie można sobie wyobrazić. Stylistycznie stanowi
mieszaninę post-rocka, muzyki orkiestrowej i transowego jazzu, z inspiracjami
oscylującymi między zespołami pokroju Swans, Fire! Orchestra i Mogwai, a muzyką
Henryka Mikołaja Góreckiego czy Arvo Pärta. Waltornia, skrzypce i klawisze łączą
się tutaj z pozornie nieprzystającym, przesterowanym basem i frenetyczną perkusją,
czego rezultatem są wyjątkowo barwne i zróżnicowane pejzaże dźwiękowe: od improwizowanego, psychodelicznego ambientu, po napędzane rytmem, ostinatowe

ściany dźwięku.
wstęp wolny

10 marca (sobota), godz. 19.00, Audytorium Muzeum Śląskiego
Tomasz Dąbrowski AD HOC „Strings” (PL/JP)
AD HOC: Hiroshi Minami / Hiroshi Tsuboi / Hiroki Chiba
W wieku 30 lat Tomasz Dąbrowski był już autorem trzech solowych płyt. Jako
pierwszy Polak został uhonorowany tytułem „Jazzowego Muzyka Roku”
przyznawanego przez Związek Muzyków Jazzowych na wyspie Fyn. AllAboutJazz
lokuje go wśród piętnastu najważniejszych europejskich muzyków.
AD HOC „Strings” to wspólny projekt Dąbrowskiego i japońskich muzyków
jazzowych: Chiby, Minamiego i Hiroshiego, zrealizowany w ciągu jednej nocy w
jednym z tokijskich klubów muzycznych. Subtelne brzmienia rytmiczne skojarzone z
elektroniką, wyraźne motywy melodyczne i improwizacja, akustyczny, poszukujący
jazz z mocnym brzmieniem trąbki. Intrygujący materiał, zwłaszcza że muzycy zagrali
ze sobą pierwszy raz.
Ich wspólny koncert to także rzadkie wydarzenie, biorąc pod uwagę odległości, jakie
dzielą członków projektu!
Bilety: 23/ 18* zł (ticketportal.pl oraz kasa Muzeum Śląskiego)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

PROGRAM GŁÓWNY
CZWARTEK
Wystawa Auand Family
Wernisaż wystawy niezależnej wytwórni płytowej „Auand Records” (IT)
26 kwietnia, godz. 18.00
Lokalizacja: Galeria Engram (parter KMO)
wstęp wolny

wystawa

A.L.T.E.R.C.O. (IT)
26 kwietnia, godz. 19.00
Lokalizacja: sala kameralna (II piętro KMO, sala 211)
Manlio Maresca / Piero Bittolo Bon / Stefano Tamborrino
„Piero Bittolo Bon, Manlio Maresca i Stefano Tamborino zaliczani są do najbardziej
kreatywnych improwizatorów sceny włoskiej. Mamy tu do czynienia z ostrym i

prowokującym saksofonem altowym zaangażowanym również w Bread & Fox
Quintet i Jump the Shark, gitarą, która całkiem efektownie łączy downtown z rockiem
z Manual For Errors i eklektyczną perkusję z Hobby Horse z jej instynktowną
skłonnością do odkrywania nowych Ameryk. Muzycy spotykają się pod szyldem
A.L.T.E.R.C.O., i jak twierdzą ich słuchacze i entuzjaści, grają nieprzewidywalnie. W
każdej chwili miły, ciepły śródziemnomorski nastrój może zmienić się w ironiczny,
postmiejski koszmar, zaś nuda popołudniowych godzin w iskrzącą liryczną
abstrakcję.”
wstęp wolny

koncert

Brzoska / Marciniak / Markiewicz (PL)
26 kwietnia, godz. 21.00
Lokalizacja: Klub Katofonia
Wojciech Brzoska / Łukasz Marciniak / Marcin Markiewicz
Wszyscy są już zaprzyjaźnieni ze sceną. Wojciech Brzoska od dwudziestu lat
występuje na niej jako poeta i połowa duetu Brzoska & Gawroński. Jest autorem
ośmiu książek poetyckich. Łukasz Marciniak współtworzył improwizowany duet
Makemake i zrealizował dwie płyty „From earth to the moon”, „Something between”.
Z kolei Marcin „Cozer” Markiewicz od lat związany jest ze sceną reggae i lideruje
zespołowi Konopians.
Efektem tego muzyczno-poetyckiego aliansu jest debiutancka płyta „Brodzenie”
wydana właśnie nakładem Fundacji Kaisera Soze z Lublina. Czysta, wertykalna,
mocno akcentowana trąbka, eksperymentalna i preparowana gitara, mocny i
wyrazisty głos poetycki. Do tego proszę dodać improwizacyjną swobodę, świetne
zgranie, trochę undergroundowy, klubowo-kameralny charakter.
wstęp wolny

koncert

PIĄTEK
Quatuor Machaut (FR)
27 kwietnia, godz. 19.30
Lokalizacja: Kościół Mariacki (plac ks. Emila Szramka 1)
Quatuor Machaut: Quentin Biardeau / Simon Couratier / Francis Lecointe / Gabriel
Lemaire
Polifoniczna Messe de Notre Dame z 1365 roku Guillaume’a Machaut na cztery
saksofony? Na zuchwały pomysł, żeby partyturę mszy zapisać na kwartet dęty i
otworzyć na improwizację wpadł Quentin Biardeu. Wespół z Simonem Couratierem,
Francisem Lecointem i Gabrielem Lemairem skoncentrował się na eksploracji barw,
faktur, tonów, bogactwie harmonii i wrażeń wywołanych przez apoteozę – jak

nazwano mszę – XIV wieku. Rezultat przeszedł najśmielsze oczekiwania. Powstało
dzieło na styku muzyki sakralnej i spektralnej, oddające ducha przeszłości, a
równocześnie na wskroś współczesne.
„Mistyczna demonstracja”. „Muzyka o wielkiej sile poetyckiej, w której zmysłowość
barw i faktur dotyka czystej metafizyki”.
wstęp wolny

koncert

Zu (IT)
27 kwietnia, godz. 21.00
Lokalizacja: Jazz Club Hipnoza (plac Sejmu Śląskiego 2)
Zu: Luca Mai / Massimo Pupillo / Tomas Järmyr
Muzycy pochodzą z podrzymskiej Ostii, natomiast Zu narodziło się w samym Rzymie.
W zeszłym roku, na swoje dwudziestolecie, trio wydało 18 płytę w dorobku – „Ihator”.
To nietypowe połączenie perkusji, basu, saksofonu i elektroniki, którego efektem jest
wyrazista i stale ewoluująca muzyka na pograniczu heavy metalu i noise rocka.
Zu często zaprasza do projektów znanych twórców, takich jak Mats Gustafsson,
Buzz Osbourne, Mike Patton, Thurston Moore czy Takemura. Papież awangardy
John Zorn zdążył już kanonizować trio: „To potężna muzyka, która całkowicie
przekracza to, co większość zespołów robi w dzisiejszych czasach”
bilety: 30 / 15* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

SOBOTA
Manlio Maresca / Piero Bittolo Bon/ Stefano Tamborrino (IT) + Orkiestra
Specjalna dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach (PL)
28 kwietnia, godz. 12.00
Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 6 Specjalna w Katowicach
wstęp wolny

koncert

Eivør (FO) supported by Konni Kass (FO)
28 kwietnia, godz. 19.00
Lokalizacja: Kinoteatr Rialto (ul. Św. Jana 24)
Eivør: Eivør Pálsdóttir / Høgni Lisberg / Mikael Blak / Hallur Jonson

Unikalny charakter języka farerskiego (używanego na Wyspach Owczych i,
częściowo, w Danii) i wyjątkowy głos, w którym spotyka się północna surowość i
solidne muzyczne wykształcenie. Bogate portfolio – od praktyk chóralnych w wieku
lat 12, po występy z orkiestrą kameralną i partię solową w operze „Firra“ Krtistiana
Blaka. Do tego dodajmy niezwykłą wokalną ekspresję, talent literacki i
kompozytorski, łatwość adaptacji gatunków muzycznych (jazz, country, folk, rock,
trip-hop), skłonność do eksperymentowania i doświadczenie, bo artystka jest autorką
dwunastu albumów i laureatką wielu nagród muzycznych – oto portret Eivør
Pálsdóttir. I przepis na zjawiskowy koncert.
bilety: 40 / 20* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

The KutiMangoes (DK)
28 kwietnia, godz. 21.00
Lokalizacja: Jazz Club Hipnoza (plac Sejmu Śląskiego 2)
The KutiMangoes: Michael Blicher / Gustav Rasmussen / Aske Drasbæk / Johannes
Buhl Andresen / Casper Mikkelsen / Eddi Jarl / Magnus Jochumsen
Afro jazz beat z Północy. Nikt przed Duńczykami tego nie zrobił, a wielu próbowało,
m.in. Stewart Copeland w swoim „Rhythmatist”. Nikt nie połączył
zachodnioafrykańskiej muzyki z europejską tradycją w taki sposób, żeby nie
wyglądało to na muzyczną antropologię. Duński sekstet nie brzmi jak sekstet
afrykański, jest autentyczny, spójny w kreowaniu „globalnej ekspresji”. Jak mówi
Gustav Rassmusen, współzałożyciel zespołu – „interesuje ich wyłącznie tworzenie
muzyki, dzielenie się muzyką i łączenie ludzi poprzez muzykę”. Debiutancki album
„Afro-Fire” i o dwa lata późniejszy „Made in Africa” były wielokrotnie nominowane do
duńskiej Grammy. „Afro Fire” wygrał w kategoriach „Best World Music Album” i „Best
World Music Track”.
bilety: 30 / 15* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

NIEDZIELA
Stryjo (PL)
29 kwietnia, godz. 15.00
Lokalizacja: Jazz Club Hipnoza (plac Sejmu Śląskiego 2)
Stryjo: Maciej Szczyciński / Michał Bryndal / Nikola Kołodziejczyk

Można powiedzieć, że formacja gra wyłącznie premierowe utwory. Trzej utalentowani
instrumentaliści o różnych temperamentach - Michał Bryndal, Nikola Kołodziejczyk i
Maciej Szczyciński, polegają wyłącznie na interakcji, muzycznej intuicji, talencie i
czasie rzeczywistym. Stryjo improwizuje od pierwszego do ostatniego taktu, ale nie
wychodzi z tego sonorystyczny free jazz, ale solidna, muzyczna narracja.
Jeśli mottem ich ostatniej płyty A Vista Social Club było „no labels, no producers, no
promotion”, to „tu i teraz” firmuje zespół od początku istnienia. Każdy koncert Stryjo
to wydarzenie niepowtarzalne. Dosłownie i w przenośni.
bilety: 20 / 10* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

Koncert niespodzianka
29 kwietnia, godz. 16.30
Lokalizacja: Katowice Miasto Ogrodów, sala 204

Ganavya + Rajna + Pianohooligan (US/IN/PL)
29 kwietnia, godz. 18.00
Lokalizacja: Jazz Club Hipnoza (plac Sejmu Śląskiego 2)
Ganavya Doraiswamy, Rajna Swaminathan
Pianohooligan: Piotr Orzechowski
Amerykańska artystka indyjskiego pochodzenia Ganavyi Doraiswamy specjalizuje się
w ożywianiu zapomnianych, tradycyjnych instrumentów: jalatharangam i veenai,
katalogowaniu mudr, czyli gestów dłoni, rekontekstualizowaniu abhangów – poezji
dewocjonalnej tworzonej przez hinduskich Maharashtrian, a przede wszystkim w
muzyce karnatyckiej.
Oprócz tego jest tancerką, performerką i doktorantką interdyscyplinarnego wydziału
Harvarda. Współpracowała m.in. z Danilo Perezem, Javierem Limonem, Jamesem
Newtonem, Wadadą Leo Smith czy Placido Domingo. W ubiegłym roku ukazał się jej
debiutancki album „Aikynam:Onnu”. Aikynam w sanskrycie i języku tamilskim
oznacza „identyczność”, harmonijną jedność i symbiozę wielu światów.
Na festiwalu Ganavya wystąpi w trio z Rajną Swaminathan, specjalistką od gry na
mridandze i Pianohooliganem, czyli Piotrem Orzechowskim, prawdziwym enfant
terrible polskiej pianistyki jazzowej.
bilety: 40 / 20* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

RIMBAUD# 4 (FR/LU)
29 kwietnia, godz. 20.00
Lokalizacja: Rondo Sztuki (rondo gen. J. Ziętka)
Rimbaud: George Ruby / Michael Pilz / Daniel „D-Flat” Weber / Elodie Brochier
Artur Rimbaud stale inspiruje. W 2015 roku okazały się dwa znaczące muzyczne
projekty: „Rimbaud” Mikołaja Trzaski i właśnie „Rimbaud#4” czwórki znakomitych
artystów: Georga Ruby’ego, Michaela Pilza, Daniela „D-Flat” Webera i wokalistki
Elodie Brochier. Ich wcześniejsza płyta „Deuxieme Bureau” została uznana albumem
roku 2011 przez The New York City Jazz Record.
Rimbaud#4 jest częścią większej koncepcji „Instant Composings”, która oznacza
ewoluujące żywe kompozycje, żywe muzyczne organizmy. Spodziewajmy się bardzo
intensywnych improwizacji, dużej dawki awangardowej poezji, zjawiskowych wokaliz
Brochier, śmiałych brzmień klarnetu basowego i preparowanego fortepianu.
Wszystko po to, by oddać awanturniczego i rewolucyjnego ducha poety.
bilety: 20 / 10* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

PONIEDZIAŁEK: INTERNATIONAL JAZZ DAY

Katowicki Radar Muzyczny
30 kwietnia, godz. 17.30
Lokalizacja: Biuro Dźwięku Katowice (KMO, II piętro, sala 204)

spotkanie

Amir ElSaffar with Hafez Modirzadeh (US/IR/IQ)
30 kwietnia, godz. 19.00
Lokalizacja: sala kameralna KMO (II piętro, sala 211)
Ornette Coleman w wersji bliskowschodniej – tak Jazz Times anonsował duet
trębacza Amira Elsafara i saksofonisty tenorowego Hafeza Modirzadeha. A New York
Times określił ich muzykę z albumu „Radif Suite” jako zuchwałą polifonię. Spróbujmy
sobie bowiem wyobrazić dobry, amerykański jazz spod znaku Colemana i Cherry, w
połączeniu z tradycyjnie arabskimi wzorcami melodycznymi – irackim maqam i
perskim dastgah. Wyobraźmy sobie jazz, którego system tonalny i rytmiczny

wystrzelono w kosmos. Tylko tak można określić praktykę tej dwójki muzyków,
opracowaną przez nich technikę manipulowania wysokością dźwięków, odtwarzania
arabskich mikrotonów i ozdób, reorientację tonalną. To całkowicie nowy, wspaniały
świat. To „nowa gramatyka kompozycji”.
bilety: 20 / 10* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

Fire! Orchestra „Arrival” (SE)
30 kwietnia, godz. 21.00
Lokalizacja: sala koncertowa KMO
Zaczęło się od iskry – klasycznego tria w składzie Mats Gustaffson, Johan Berthling i
Andreas Werllin. Po wydaniu trzech płyt (z gościnnym udziałem Jimiego O’Rourke’a)
trio sięgnęło po bardziej rozbudowany skład i formułę w stylu Sun Ra czy Charlie
Haden’s Liberation Orchestra, zapraszając do współpracy niemal trzydziestu
muzyków, w tym pięciu wokalistów. Projekt zapłonął na dobre. The Fire Orchestra
dzisiaj kojarzona jest z niezwykłą free jazzową i rockową energią, swobodą
improwizacji, eksperymentalną elektroniką z okolic noise’u, a nade wszystko z
płytami: „Exit”, „Enter”, „Rituals”, które zdeklasowały konkurencję. „Music is like living,
but better” – tak Mats Gustaffson zakończył jeden z wywiadów. Możemy ufać
pierwszemu saksofonowi Szwecji.
W Katowicach Fire Orchestra zagra premierowy materiał „Arrival”

Mariam Wallentin - voice
Sofia Jernberg - voice
Anna Lindal - violin
Leo Svensson - cello
Josefin Runsteen – violin
Katt Hernandez – violin
Per Texas Johansson – contrabass- and bass clarinets
Christer Bothén - contrabass- and bass clarinets
Isak Hedtjärn – Bb clarinet
Alexander Zethson - piano
Susana Santos Silva - trumpet
Mats Gustafsson - baritone sax
Johan Berthling - basses
Andreas Werliin  – drums
Mikael Werliin – sound
bilety: 50 / 25* zł (ticketportal, ticketmaster, goingapp)
*Cena biletu dla posiadaczy Karty Seniora

koncert

BNNT (PL) + Mats Gustafsson (SE)
30 kwietnia, godz. 23.59
Lokalizacja: Muzeum Śląskie – Kuźnia (katowicka Strefa Kultury)
BNNT: Konrad Smoleński / Daniel Szwed
Duet BNNT Konrada Smoleńskiego i Daniela Szweda jest bardziej grupą artystyczną
niż standardowym zespołem. Łączą muzykę ze sztukami wizualnymi, działaniami
teatralnymi, a nawet aktywnością wydawniczą. Sami twórcy określają swoją praktykę
jako „projekt audioperformatywny”. Ich ulubione słowo to soundbombing – BNNT
atakuje głównie w przestrzeni miejskiej. Po noisowo-rockowej epce ukazał się
wreszcie album MULTIVERSE, na którym muzycy ugościli Stine’a Janvina Motlanda i
Matsa Gustafssona. Wyobraźmy sobie tytuły zaczerpnięte z pism Emila Ciorana i
kosmiczną, polirytmiczną wędrówkę po światach równoległych, transowy drone i
skondensowaną grę na perkusji.
Tak wygląda nowe „szamańskie” oblicze BNNT. Koncert duetu uświetni saksofon
Matsa Gustafssona dobrze rozgrzany po występie The Fire! Orchestra.
wstęp wolny dla osób posiadających bezpłatne wejściówki oraz dla posiadaczy
karnetów

koncert

WTOREK
Wildbirds & Peacedrums (SE)
1 maja
Lokalizacja: Areszt Śledczy w Katowicach (Mikołowska 10)
Wildbirds & Peacedrums: Mariam Wallentin & Andreas Werliin
koncert zamknięty

koncert w więzieniu

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz