20 marca 2007
16:26
Info
Warner Music Poland ul. Ul. Kasprowicza 45/47
01-836 Warszawa
Już w sobotę spotkanie z Jarre'm
W ramach promocji swego nowego studyjnego albumu Jean Michel Jarre zawita 24 marca do Warszawy.
Francuski kompozytor będzie podpisywać płyty w warszawskim EMPIK MEGASTOR CH ARKADIA dnia 24 marca o godzinie 16.00
Krążek Teo & Tea, którego oficjalna premiera odbędzie się 26 marca to podróż w czasie do okresu sprzed albumu Oxygene, do końcówki lat 60tych i początku 70tych gdy Jarre tworzył niezobowiązujące, czysto melodyjne i wesołe kompozycje w stylu Zig Zag Dance, Eros Machine. Nie chodzi tu o powrót brzmieniowy, ale raczej ideowy i chęć nagrania przez tego zdolnego 60 latka muzyki rodem z pokoju dziecięcego, wypełnionego kolorami, barwami i zabawą.
Już pierwszy singiel "Teo & Tea" , który zaskoczył wiele osób to czysto taneczny, lekki kawałek. Jednak to co przynosi cała płyta ma być czymś głębszym i niekonwencjonalnym, wywodząc się z idei albumu koncepcyjnego. Począwszy od emanującej pozytywną energią okładki, tytułow utworów a na samym brzmieniu kończąc.
Krążek pojawi się na polskim rynku udziałem Warner Music Polska.
Francuski kompozytor będzie podpisywać płyty w warszawskim EMPIK MEGASTOR CH ARKADIA dnia 24 marca o godzinie 16.00
Krążek Teo & Tea, którego oficjalna premiera odbędzie się 26 marca to podróż w czasie do okresu sprzed albumu Oxygene, do końcówki lat 60tych i początku 70tych gdy Jarre tworzył niezobowiązujące, czysto melodyjne i wesołe kompozycje w stylu Zig Zag Dance, Eros Machine. Nie chodzi tu o powrót brzmieniowy, ale raczej ideowy i chęć nagrania przez tego zdolnego 60 latka muzyki rodem z pokoju dziecięcego, wypełnionego kolorami, barwami i zabawą.
Już pierwszy singiel "Teo & Tea" , który zaskoczył wiele osób to czysto taneczny, lekki kawałek. Jednak to co przynosi cała płyta ma być czymś głębszym i niekonwencjonalnym, wywodząc się z idei albumu koncepcyjnego. Począwszy od emanującej pozytywną energią okładki, tytułow utworów a na samym brzmieniu kończąc.
Krążek pojawi się na polskim rynku udziałem Warner Music Polska.
więcej: www.jeanmicheljarre.com
reklama