16 marca 2008
22:20
Coke Live Fresh Noise - ostatnie chwile na rejestrację
Już 25 marca kończy się pierwszy etap Coke Live Fresh Noise 2008, programu Coca-Cola dla młodych muzyków. W tym dniu zostanie zamknięta rejestracja artystów biorących udział w konkursie.
Młodzi wykonawcy, którzy chcą uczetnicyć w Coke Live Fresh Noise, powinni do tego czasu założyć swój profil na stronie www.coke.pl/cokelivefreshnoise i zamieścić na portalu swoje utwory.
Coke Live Fresh Noise jest skierowany do młodych muzyków amatorów, którzy wykonują dj sety, hip-hop, muzykę klubową, pop, r'n'b oraz rock. Ich prace będą oceniane przez doświadczone jury, w którego skład weszli m.in. O.S.T.R, Plan B oraz Boogie Mafia. Po zamknięciu rejestracji zostanie wyłonionych 20 wykonawców, którzy wezmą udział w dwudniowych warsztatach muzycznych z członkami jury oraz gośćmi specjalnymi, m.in. Piotrem Banachem oraz Wojciechem Waglewskim. Warsztaty będą się składać z wykładów oraz ćwiczeń praktycznych i odbędą się w kwietniu w profesjonalnych studiach muzycznych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście.
Spośród uczestników warsztatów zostanie wyłonionych pięciu finalistów, spośród których jurorzy oraz internauci wyłonią zwycięzcę Coke Live Fresh Noise 2008. W nagrodę otrzyma on pieniądze na profesjonalny sprzęt muzyczny oraz wystąpi przed wielotysięczną publicznością trzeciej edycji Coke Live Music Festival w Krakowie, jednego z największych wydarzeń muzycznych tego roku.
Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego firmy Coca-Cola, zatytułowanego "Muzyka po radosnej stronie życia". „Liczba zgłoszeń świadczy o ogromnej potrzebie istnienia takiego programu. Już po dwóch tygodniach trwania konkursu zglosiło się do niego kilkuset młodych wykonawców. Wysoki poziom nadsyłanych utworów potwierdza, że w Polsce mieszka wielu utalentowanych młodych artystów, którym ciężko jest się przebić ze swoją twórczością do szerszego grona odbiorców. Nasz program nie tylko pomaga im w dzieleniu się swoją pasją, ale także pozwala podszkolić swój warsztat. Za wcześnie jeszcze na podsumowania, ale już teraz widać, że nasi wykonawcy wniosą prawdziwy powiew świeżości na polski rynek muzyczny” - powiedział Wojtek Dubasiewicz, młodszy menadżer marki w Coca-Cola i członek jury konkursu.
(Edelman Polska)
Młodzi wykonawcy, którzy chcą uczetnicyć w Coke Live Fresh Noise, powinni do tego czasu założyć swój profil na stronie www.coke.pl/cokelivefreshnoise i zamieścić na portalu swoje utwory.
Coke Live Fresh Noise jest skierowany do młodych muzyków amatorów, którzy wykonują dj sety, hip-hop, muzykę klubową, pop, r'n'b oraz rock. Ich prace będą oceniane przez doświadczone jury, w którego skład weszli m.in. O.S.T.R, Plan B oraz Boogie Mafia. Po zamknięciu rejestracji zostanie wyłonionych 20 wykonawców, którzy wezmą udział w dwudniowych warsztatach muzycznych z członkami jury oraz gośćmi specjalnymi, m.in. Piotrem Banachem oraz Wojciechem Waglewskim. Warsztaty będą się składać z wykładów oraz ćwiczeń praktycznych i odbędą się w kwietniu w profesjonalnych studiach muzycznych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście.
Spośród uczestników warsztatów zostanie wyłonionych pięciu finalistów, spośród których jurorzy oraz internauci wyłonią zwycięzcę Coke Live Fresh Noise 2008. W nagrodę otrzyma on pieniądze na profesjonalny sprzęt muzyczny oraz wystąpi przed wielotysięczną publicznością trzeciej edycji Coke Live Music Festival w Krakowie, jednego z największych wydarzeń muzycznych tego roku.
Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego firmy Coca-Cola, zatytułowanego "Muzyka po radosnej stronie życia". „Liczba zgłoszeń świadczy o ogromnej potrzebie istnienia takiego programu. Już po dwóch tygodniach trwania konkursu zglosiło się do niego kilkuset młodych wykonawców. Wysoki poziom nadsyłanych utworów potwierdza, że w Polsce mieszka wielu utalentowanych młodych artystów, którym ciężko jest się przebić ze swoją twórczością do szerszego grona odbiorców. Nasz program nie tylko pomaga im w dzieleniu się swoją pasją, ale także pozwala podszkolić swój warsztat. Za wcześnie jeszcze na podsumowania, ale już teraz widać, że nasi wykonawcy wniosą prawdziwy powiew świeżości na polski rynek muzyczny” - powiedział Wojtek Dubasiewicz, młodszy menadżer marki w Coca-Cola i członek jury konkursu.
(Edelman Polska)
więcej: www.coke.pl/cokelivefreshnoise
reklama