2 lutego 2010
17:15
Złota rocznica czyli 50 lat muzycznej legendy - The Beatles
Zobacz fenomenalny koncert, który nigdy nie odbył się w Polsce. Poczuj, na żywo, magię muzyki The Beatles. Bądź pierwszym, który zobaczy muzyczny hołd dla jednego z największych światowych zespołów!
Czwórka wyjątkowych muzyków, dziesięć lat wspólnego grania, trzynaście studyjnych albumów, kilkadziesiąt niezapomnianych przebojów, setki koncertów i miliony fanów na całym świecie. Dorobek i osiągnięcia The Beatles można mnożyć w nieskończoność. Imponujący jest fakt, że ponad pół wieku od powstania legendarnej grupy, jej największe przeboje nadal nie straciły na atrakcyjności! „All You Need Is Love”, "Can't Buy Me Love", “Love Me Do”, “All My Loving“, „Help” czy „Let It Be” to tylko nieliczne tytuły których zawsze przyjemnie wysłuchaćNiewątpliwie 2010 rok będzie świętem dla wielu fanów muzyki na całym świecie. Tak wyjątkowa rocznica wymaga wyjątkowej oprawy. Najlepszym sposobem na upamiętnienie legendarnego zespołu jest oczywiście muzyczny hołd oddany czwórce z Liverpoolu. The Magic of The Beatles to wyjątkowe show, którego twórcą jest mistrz przedsięwzięć „Tribute to…” – muzyk Michael Taylor. Wszystkie kostiumy, instrumenty i oczywiście muzyka doskonale oddają klimat i atmosferę występów The Beatles. Idealna rekonstrukcja oryginalnych koncertów przenosi widzów w magiczną podróż przez największe przeboje legendarnej czwórki z Liverpoolu. The Magic of The Beatles to niepowtarzalne muzyczne widowisko, które odbędzie się już 14 lutego, o godzinie 19.00 w Sali Kongresowej. Znakomita grupa z Wielkiej Brytanii to utalentowani muzycy, których połączyła pasja i wizja stworzona przez Beatlesów. Jak sami mówią o sobie, powstali aby na nowo ożywić muzykę Beatlesów.
Bilety w cenie 60 zł – 220 zł brutto (w tym 7% VAT) dostępne są m.in. w internetowych systemach i punktach sprzedaży biletów: www.eventim.pl, www.ticketpro.pl, www.ticketonline.pl, a także w kasie biletowej Sali Kongresowej, salonach empik oraz w sieci sklepów Media Markt i Saturn.
Organizatorem koncertu The Magic of The Beatles jest agencja marketingu muzycznego STX JAMBOREE.
Patronat medialny nad koncertem obieli: Radio Złote Przeboje, Wirtualna Polska, AMS, dziennik Metro, tygodnik Gala, Metromedia, Mediamikser.pl, Infomusic, The Visitor, Warsaw Insider, firma Hator oraz TVN Warszawa.
Partner koncertu: firma transportowa TRANS-NIKA.
więcej: www.stx-jamboree.com
reklama