4 kwietnia 2011 12:06

Promocja koncertu Bryana Adamsa w całej Polsce

To będzie wielkie wydarzenie medialne!
[img:1]

Program 3 Polskiego Radia, TVN24, TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP Kultura, Comedy Central, MTV, Telewizja PULS, TV4, Radio Katowice, Radio Kraków, PolskieRadio.pl, Wirtualna Polska, Polska The Times, Dziennik Zachodni, Polityka, Super Express, Wprost, Newsweek, Rzeczpospolita oraz Gazeta Wyborcza – to największe ogólnopolskie media, które zaangażowane są w promocję koncertu Bryana Adamsa w Rybniku. Poza tym, na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się, bądź wkrótce pojawią, billboardy, megaboardy i reklamy na ekranach ledowych promujące to wyjątkowe wydarzenie!

Koncert Bryana Adamsa działa jak magnes na największe ogólnopolskie media. Wystarczy powiedzieć, że w promocję tego wydarzenia zaangażowało się aż dziewięć ogólnopolskich kanałów telewizyjnych. – Spoty reklamujące koncert emitować będzie regularnie TVN 24 czy kanały Telewizji Polskiej. Nie zabraknie ich także w Telewizji PULS, TV4, Comedy Central i MTV. W przypadku promocji telewizyjnej wszystko rozpoczęło się już w marcu i potrwa praktycznie do samego koncertu – mówi Janusz Stefański z agencji Prestige MJM, która wraz z Programem 3 Polskiego Radia i przy wsparciu władz Rybnika, jest organizatorem czerwcowego koncertu Bryana Adamsa w Polsce. Warto dodać, że o tym wielkim wydarzeniu informują także na bieżąco telewizje lokalne.

Ogromną rolę w promocji koncertu odegra także Program 3 Polskiego Radia. Na antenie popularnej „Trójki” wizyta Bryana Adamsa jest bardzo popularnym tematem. – Koncert Bryana Adamsa będzie tematem najpopularniejszych audycji radiowej „Trójki” takich jak Markomania, Tu Baron, Myśliwiecka 3/5/7, Mało obiektywnie czy Lista osobista. W promocję tego wydarzenia zaangażują się więc sztandarowe postacie Programu 3 Polskiego Radia, czyli Marek Niedźwiecki, Piotr Baron, Piotr Stelmach czy Piotr Metz – tłumaczy Mateusz Pawlicki z Prestige MJM.

O koncercie Bryana Adamsa szeroko rozpisują się największe w Polsce tytuły prasowe. – Można powiedzieć, że wszystkie popularne w naszym kraju dzienniki i czasopisma wspomną o wizycie Bryana Adamsa w Polsce. Reklamy i artykuły dotyczące występu kanadyjskiego artysty w naszym kraju zamieszczały i zamieszczać będą między innymi: Polska The Times, Polityka, Super Express, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Newsweek, Wprost, TOP 10 Magazine, a także poczytne dzienniki lokalne na czele z Dziennikiem Zachodnim i Nowinami – podkreśla rzecznik prasowy Prestige MJM Jarosław Galewski.



Intensywna kampania toczy się również w Internecie. Największe portale na czele z Wirtualną Polską regularnie przekazują informacje o czerwcowym koncercie. Bardzo zaangażowany w promocję rybnickiego wydarzenia jest też portal PolskieRadio.pl Organizatorzy zadbali także o promocję na portalach społecznościowych (w szczególności na facebooku).

Co jest warte podkreślenia, koncert Bryana Adamsa obecny jest także w charakterystycznych miejscach największych miast w Polsce. – Megaboardy promujące to wydarzenie zawisły w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach czy Zabrzu. W siedmiu największych polskich miastach, a więc w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie, będą miały miejsce kampanie przy użyciu ekranów ledowych lub billboardów. Z kolei już w lutym miała miejsce kampania outdoorowa przy wykorzystaniu billboardów agencji reklamowej AMS – wymienia Marek Kurzawa z Prestige MJM. W sumie wartość promocji koncertu wyniesie kilka milionów złotych.

Ciekawostkę stanowi fakt, że koncert Bryana Adamsa będzie też promowany za naszą południową granicą. Reklama zostanie skierowana głównie do mieszkańców Ostrawy - miasta liczącego ponad 300.000 mieszkańców, a położonego zaledwie nieco ponad 30 kilometrów od Rybnika. W tym przypadku w sposób szczególny w promocję zaangażowane będzie czeskie Radio Hey, które również zostało patronem medialnym koncertu.

Warto również dodać, że w działaniach promocyjnych nie zabraknie nietypowych form. Najlepszym tego przykładem mogą być: promocja w sieci bankomatów Ecard, czy też reklamy wielkoformatowe, które pojawią się w Warszawie na budynku Polskiego Radia oraz w Rybniku na gmachu tamtejszego Centrum Kultury.

- Promocja koncertu to także niebywała promocja Rybnika. Wypada mi więc tylko wyrazić satysfakcję z faktu, że jako miasto możemy aktywnie uczestniczyć w tym wydarzeniu – mówi Adam Fudali, prezydent Rybnika.

Przypomnijmy, że bilety na koncert Bryana Adamsa, który odbędzie się 13 czerwca na Stadionie Miejskim w Rybniku, można nabywać za pośrednictwem strony www.ticketpro.pl a także w sklepach EMPIK, MEDIA MARKTi SATURN na terenie całego kraju. Więcej szczegółów na www.bryanadams.com.pl.

[img:2]

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz