23 czerwca 2014 13:14

Rybnik odleciał na Marsa i pobił rekord - relacja z koncertu 30 Seconds to Mars

[img:1]

To był największy koncert, jaki odbył się w Rybniku. Grupa Thirty Seconds to Mars przyciągnęła niezwykle liczną grupę widzów i stworzyła kapitalne amerykańskie show, które na długo pozostanie w pamięci jego uczestników.

Grupa Thirty Seconds to Mars wyszła na scenę około godziny 21:30. Jared Leto i jego koledzy nie schodzili z niej przez około dwie godziny. Zagrali w tym czasie swoje największe hity, a oprawa wydarzenia przypominała amerykańskie show w najlepszym wydaniu. Specjalnie przygotowane piłki, wystrzlone w powietrze konfetti czy lodowe fontanny stworzyły naprawdę niepowtarzalny klimat. Nie zabrakło również elementów związanych z Rybnikiem. Już podczas pierwszego utworu Jared Leto pojawił się na scenie z flagą Rybnika. Jak zresztą później podkreślał w trakcie koncertu, w Polsce czuł się doskonale. - Dziś jestem Polakiem – krzyczał w kierunku publiczności wokalista Thirty Seconds to Mars. - Udowodnił, że jest wielką osobowością. Zrobił wokół siebie ogromne zamieszanie, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przede wszystkim było jednak widać, że fani szaleją na jego punkcie – wyjaśnił Janusz Stefański z agencji koncertowej Prestige MJM.

Warto również dodać, że część fanów obserwowała niedzielny występ amerykańskiego zespołu z boku sceny. Z kolei po jednym z utworów Jared Leto zaprosił na nią rodzinę z Wrocławia, z którą postanowił zrobić sobie... selfie. Doskonały kontakt wokalisty Marsów z polską publicznością na pewno zostanie zapamiętany i dostrzeżony po niedzielnym koncercie. – Jared pokazał, że jest wielkim showmanem – podsumowała krótko Aleksandra Szatan z Dziennika Zachodniego.

Przed zespołem Thirty Seconds to Mars na scenie pojawił się Dawid Podsiadło, który wraz ze swoim zespołem próbował rozgrzać publiczność przed występem gwiazdy wieczoru. - Nie słucham na co dzień zespołu Thirty Seconds to Mars, ale bardzo podziwiam Jareda Leto. Możliwość zagrania przed nimi to dla nas wielka sprawa – powiedział polski wokalista.

Zanim jednak w niedzielę rozpoczęło się święto pierogów i Marsów, konieczne były wielkie przygotowania. Najpierw na Stadionie Miejskim musiała stanąć scena ze specjalnym wybiegiem. - Pracy było dużo, ale w niedzielę mieliśmy wszytko zapięte na ostatni guzik – powiedział Marek Kurzawa z agencji koncertowej Prestige MJM.

Po dograniu ostatnich szczegółów, można było już tylko czekać na wielką marsową ucztę. Pierwsi fani pojawiali się pod bramami stadionu już około godziny siódmej rano. - To coś więcej niż fani. Dla tych młodych ludzi Thirty Seconds to Mars to nie tylko muzyka, ale także coś w rodzaju religii, którą wyznają – podsumowała Aleksanra Szatan z Dziennika Zachodniego.

Z fanami przed weściem na stadion spotkał się prezydent Adam Fudali oraz przedstawiciele agencji Prestige MJM. Symaptycy Thirty Seconds to Mars postanowili podziękować organizatorom za zaproszenie ich ukochanego zespołu do Rybnika. - Cieszę się, że możemy ich gościć w naszym mieście – mówił uradowany prezydent Adam Fudali. - Ten koncert to dla nas spełnienie marzeń – mówiła Monika, która do Rybnika przyjechała aż z Trójmiasta. Takich osób było zresztą znacznie więcej, jednak najwięcej wejściówek sprzedało się na Górnym Śląsku. Spora grupa osób zawitała do Rybnika z Warszawy, Wrocławia czy Krakowa. Organizatorzy otrzymali również pojedyncze zamówienia na wejciówki z tak odległych miejsc jak... Maroko i Luksemburg.

Koncert zakończył się pełnym sukcesem – zarówno organizacyjnym jak i frekwencyjnym. Nic więc dziwnego, że w Rybniku snują już kolejne plany. - Już teraz myślimy o tym, co wydarzy się na naszym stadionie za rok. To byłby piąty jubileuszowy koncert, więc grzechem byłoby wycofać się z tego, co zaczęliśmy wspólnie z agencją Prestige MJM. Na konkrety jeszcze za wcześnie, ale na pewno chcemy zaprosić gwiazdę z najwyższej półki – dodał prezydent Rybnika.

Koncert Thirty Seconds to Mars był czwartym wielkim wydarzeniem muzycznym, które odbyło się do tej pory na Stadionie Miejskim w Rybniku. Wcześniej występowały na nim takie gwiazdy jak Bryan Adams, Guns N` Roses czy Rod Stewart. Łącznie wszystkie te wydarzenia obserowało ponad 60.000 fanów muzyki. Wiele na tych koncertach zyskało także miasto – łączna wartość działań promocyjnych w przypadku czterech koncertów, które zorganizował Rybnik, szacowana jest na około 40 milionów złotych. - To już ważne miejsce na mapie koncertowej w Polsce. Wiele osób wie, że co roku warto przyjechać do Rybnika – podkreślił Janusz Stefański z agencji koncertowej Prestige MJM.

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz