10 grudnia 2004
16:13
dr.no "The Power of Love" - nowy singiel
"The Power of Love" to tytuł najnowszego singla zespołu dr.no, który własnie się ukazał (Sony Music Poland). Tytułowa piosenka to oczywiście utwór zespołu Frankie Goes To Hollywood, który parę ładnych lat temu był sporym przebojem! Na singlu znajdziecie także dwa remixy oraz klipy ("Zanim" reż. Iza Poniatowska i "Free me" reż.Marek Straszewski) do piosenek pochodzących z płyty "Almost Done"
Singiel jest limitowany, dostępny jedynie poprzez strony sklepu internetowego Stereo.pl
Tracklista:
1. the power of love
2. the power of love (jazzy boy remix)
3. zanim (karolka remix)
4. zanim (video)
dr.no został założony przez Marcina Orłowskiego (bas, klawisze, sample) i Michała Orła (klawisze, sample) w końcu 1999 roku. Szerszej publiczności dał się poznać dzięki Radiostacji i akcji Pepsi Faza. Na dwóch płytach Pepsi Fazy były zamieszczone dwa utwory dr.no „Funky fashion, funky beats” i „70’s”. W tym okresie zespół współpracował z wokalistą Witem Dzikim.
W roku 2003 pojawiła się kompilacja „PROJEKT SI 031” (Sissy Records), na której pojawił się utwór „Dziesiątka/Free me” nagrany wspólnie z wokalistką Karoliną Kozak ( prezenterką MTV). Do tej piosenki został nakręcony teledysk, który jako pierwszy promował „PROJEKT SI 031”. W tym samym czasie Karolina została pełnoprawnym członkiem zespołu i już w trójkę pod okiem producenta Bogdana Kondrackiego dr.no przystąpił do pracy nad debiutanckim albumem.
W marcu 2004 zespół podpisał kontrakt płytowy z firmą SONY MUSIC POLSKA, czego pierwszym efektem jest singiel promocyjny „Light”, na którym oprócz utworu tytułowego znalazły się jego dwa remixy (m.in. Bodka Pezdy z Agressivy 69) oraz dwie kompozycje pochodzące z debiutanckiego krążka grupy.
Do piosenki „Light” został też zrealizowany teledysk, którego reżyserem była Iza Poniatowska, natomiast producentem Kacper Sawicki.Premiera debiutanckiej płyty dr.no zatytułowanej „Almost Done” odbyła się 9 sierpnia 2004. Muzyka zawarta na nim oparta jest na „bujających” rytmach, przestrzennych barwach i dźwiękach podkreślanych melodyjnym i ciepłym głosem Karoliny.
Oprócz typowej elektroniki znalazło się też miejsce dla akustycznych instrumentów a całość materiału można określić jako „alternatywną wersję pop’u”. Utwór „Light” został również wykorzystany w reklamie telewizyjnej SONY WEGA ENGINE.
Singiel jest limitowany, dostępny jedynie poprzez strony sklepu internetowego Stereo.pl
Tracklista:
1. the power of love
2. the power of love (jazzy boy remix)
3. zanim (karolka remix)
4. zanim (video)
dr.no został założony przez Marcina Orłowskiego (bas, klawisze, sample) i Michała Orła (klawisze, sample) w końcu 1999 roku. Szerszej publiczności dał się poznać dzięki Radiostacji i akcji Pepsi Faza. Na dwóch płytach Pepsi Fazy były zamieszczone dwa utwory dr.no „Funky fashion, funky beats” i „70’s”. W tym okresie zespół współpracował z wokalistą Witem Dzikim.
W roku 2003 pojawiła się kompilacja „PROJEKT SI 031” (Sissy Records), na której pojawił się utwór „Dziesiątka/Free me” nagrany wspólnie z wokalistką Karoliną Kozak ( prezenterką MTV). Do tej piosenki został nakręcony teledysk, który jako pierwszy promował „PROJEKT SI 031”. W tym samym czasie Karolina została pełnoprawnym członkiem zespołu i już w trójkę pod okiem producenta Bogdana Kondrackiego dr.no przystąpił do pracy nad debiutanckim albumem.
W marcu 2004 zespół podpisał kontrakt płytowy z firmą SONY MUSIC POLSKA, czego pierwszym efektem jest singiel promocyjny „Light”, na którym oprócz utworu tytułowego znalazły się jego dwa remixy (m.in. Bodka Pezdy z Agressivy 69) oraz dwie kompozycje pochodzące z debiutanckiego krążka grupy.
Do piosenki „Light” został też zrealizowany teledysk, którego reżyserem była Iza Poniatowska, natomiast producentem Kacper Sawicki.Premiera debiutanckiej płyty dr.no zatytułowanej „Almost Done” odbyła się 9 sierpnia 2004. Muzyka zawarta na nim oparta jest na „bujających” rytmach, przestrzennych barwach i dźwiękach podkreślanych melodyjnym i ciepłym głosem Karoliny.
Oprócz typowej elektroniki znalazło się też miejsce dla akustycznych instrumentów a całość materiału można określić jako „alternatywną wersję pop’u”. Utwór „Light” został również wykorzystany w reklamie telewizyjnej SONY WEGA ENGINE.
więcej: www.drno.pl
reklama