Królewski czerwiec w Pałacu Branickich - endorfina events i VML Poland dla H&M
O.S.T.R., Taco Hemingway, Dawid Podsiadło, Sokół i Marysia Starosta – to tylko nieliczni spośród ponad 30 uznanych polskich artystów, którzy wystąpili w ramach tegorocznej edycji muzycznego festiwalu H&M KRÓLESTWO.
Przez cztery czerwcowe weekendy warszawiacy mieli okazję bawić się w niedostępnej na co dzień przestrzeni XVIII wiecznego Pałacu Branickich. Festiwal – podobnie jak w zeszłym roku – powstawał przy koncepcyjno-logistycznym udziale agencji endorfina events. Za kreatywną koncepcję komunikacji wydarzenia odpowiadał zespół VML Poland.
Trwająca od 2015 roku współpraca endorfina events i H&M to przede wszystkim próba innowacyjnego podejścia do tradycyjnej formuły festiwalowej. Zeszłoroczny sukces oryginalnej pływającej sceny został zwieńczony wygraną endorfiny w konkursach: MP Power Awards, Golden Arrow oraz srebrem w konkursie KTR. Tegoroczny pomysł na festiwal zakładał przede wszystkim innowacyjne wykorzystanie wyjątkowej przestrzeni pałacu i stworzenie oryginalnej strefy zabawy, zarówno w obrębie dziedzińca, jak i w pałacowych salach. W otoczeniu wyjątkowej scenografii autorstwa jednego z czołowych scenografów scenicznych, Michała Białousza oraz agencji Od Niechcenia, fani muzyki mieli okazję posłuchać czołowych polskich artystów występujących na oryginalnej, modernistycznej scenie.
Na królewskie afterparty w pałacowych salach marka zaprosiła najgorętsze nazwiska polskiej sceny klubowej. W specjalnie zaaranżowanych komnatach Pałacu Branickich zagrali m.in. DJ HAEM, Hubson, Eprom, Noz, Kovvalsky i Flirtini.
Cykl koncertów i imprez w ramach festiwalu H&M Królestwo przyciągnął ponad 15 tysięcy osób. Poza wyjątkową oprawą muzyczną i modernistyczną adaptacją sceny oraz zabawą w pałacowych salach, w oświetlonej setkami lampionów strefie pałacowego dziedzińca na głodnych i spragnionych fanów muzyki czekały food trucki ze specjalnym, imprezowym menu.
Królestwo H&M to kolejny krok w globalnym projekcie muzycznym H&M Loves Music prowadzonym przez markę od siedmiu lat. H&M ponownie kładzie nacisk na innowacyjną, oryginalną architekturę oraz starannie wyselekcjonowany line-up muzyczny.
fot. Michał Murawski