18 czerwca 2007
09:27
Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi
Na początku czerwca wystartował konkurs 'Skomponuj sobie występ
z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi'. W myśl nowej filozofii Pepsi, młodzi ludzie dostają niepowtarzalną szansę zaprezentowania swojej kreatywności i spełnienia marzeń.
Najlepsi, którzy zakwalifikują się do finału konkursu, 17 września wystąpią na scenie podczas warszawskiego koncertu The Black Eyed Peas, a zwycięzca sam wybierze sobie nagrodę w postaci jednej z kilku ekskluzywnych praktyk pod okiem profesjonalistów. A wszystko to kręcić się będzie wokół kawałka „More”, który zespół stworzył specjalnie na tę okazję.
Zespół The Black Eyed Peas od lat zaangażowany jest w promocję nowych talentów i pomoc młodym ludziom. Dlatego tak naturalna była współpraca zespołu z Pepsi, w wyniku której powstała idea konkursu „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi”.
W myśl nowej filozofii brandu, Pepsi zachęca młodych ludzi do aktywności, kreatywności i wyrażania swoich emocji. Angażuje do poznawania świata i doświadczania nowych możliwości w każdej dziedzinie życia.
W efekcie współpracy zespół The Black Eyed Peas stworzył utwór „More”. Kawałek ten idealnie wyraża intensywne emocje i doznania, które Pepsi chce przekazać swoim konsumentom. Will.i.am, lider zespołu i producent albumów, zainspirowany nową filozofią Pepsi, której ideą jest pobudzanie kreatywności młodego pokolenia, postanowił również dać taką możliwość fanom.
W szybkim, energetycznym „More” można wychwycić pauzę - to celowo niedokończony fragment piosenki, który każdy może skomponować na swój własny, indywidualny sposób. Dzięki kawałkowi „More” można
się kreatywnie wyrazić w całkiem nowy sposób, na dotychczas niespotykaną, globalną skalę. Will.i.am powiedział o współpracy: „Kiedy Pepsi przyszła do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam. Kawałek „More” znakomicie ten cel urzeczywistnił!”.
Zainspirowani kawałkiem „More” młodzi ludzie, mają okazję stworzenia swojej własnej interpretacji, improwizacji, czy wariacji utworu w jednej z pięciu kategorii: śpiew, muzyka, taniec, video art lub totalnie inna forma ekspresji. Autorzy najciekawszych prac wezmą udział w kilkudniowych warsztatach pod okiem profesjonalnego, międzynarodowego jury, w skład którego wchodzą: Kasia Nowicka Novika, Kinga Kiełczyńska, Dariusz Błaszczyk, Jacek Badurek i DJ Daniel Haaksman.
Nagrodą główną w konkursie „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi” będzie ekskluzywny staż lub praktyka u boku mistrza choreografii, w kolektywie (crew) Vjskim, w którym zwycięzca pogłębi tajniki sztuki wizualizacji lub w grupie DJ-sko – producenckiej, w której będzie okazja podejrzeć jak robi się naprawdę dobrą muzykę.
z The Black Eyed Peas - zostań gwiazdą Pepsi'. W myśl nowej filozofii Pepsi, młodzi ludzie dostają niepowtarzalną szansę zaprezentowania swojej kreatywności i spełnienia marzeń.
Najlepsi, którzy zakwalifikują się do finału konkursu, 17 września wystąpią na scenie podczas warszawskiego koncertu The Black Eyed Peas, a zwycięzca sam wybierze sobie nagrodę w postaci jednej z kilku ekskluzywnych praktyk pod okiem profesjonalistów. A wszystko to kręcić się będzie wokół kawałka „More”, który zespół stworzył specjalnie na tę okazję.
Zespół The Black Eyed Peas od lat zaangażowany jest w promocję nowych talentów i pomoc młodym ludziom. Dlatego tak naturalna była współpraca zespołu z Pepsi, w wyniku której powstała idea konkursu „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi”.
W myśl nowej filozofii brandu, Pepsi zachęca młodych ludzi do aktywności, kreatywności i wyrażania swoich emocji. Angażuje do poznawania świata i doświadczania nowych możliwości w każdej dziedzinie życia.
W efekcie współpracy zespół The Black Eyed Peas stworzył utwór „More”. Kawałek ten idealnie wyraża intensywne emocje i doznania, które Pepsi chce przekazać swoim konsumentom. Will.i.am, lider zespołu i producent albumów, zainspirowany nową filozofią Pepsi, której ideą jest pobudzanie kreatywności młodego pokolenia, postanowił również dać taką możliwość fanom.
W szybkim, energetycznym „More” można wychwycić pauzę - to celowo niedokończony fragment piosenki, który każdy może skomponować na swój własny, indywidualny sposób. Dzięki kawałkowi „More” można
się kreatywnie wyrazić w całkiem nowy sposób, na dotychczas niespotykaną, globalną skalę. Will.i.am powiedział o współpracy: „Kiedy Pepsi przyszła do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam. Kawałek „More” znakomicie ten cel urzeczywistnił!”.
Zainspirowani kawałkiem „More” młodzi ludzie, mają okazję stworzenia swojej własnej interpretacji, improwizacji, czy wariacji utworu w jednej z pięciu kategorii: śpiew, muzyka, taniec, video art lub totalnie inna forma ekspresji. Autorzy najciekawszych prac wezmą udział w kilkudniowych warsztatach pod okiem profesjonalnego, międzynarodowego jury, w skład którego wchodzą: Kasia Nowicka Novika, Kinga Kiełczyńska, Dariusz Błaszczyk, Jacek Badurek i DJ Daniel Haaksman.
Nagrodą główną w konkursie „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi” będzie ekskluzywny staż lub praktyka u boku mistrza choreografii, w kolektywie (crew) Vjskim, w którym zwycięzca pogłębi tajniki sztuki wizualizacji lub w grupie DJ-sko – producenckiej, w której będzie okazja podejrzeć jak robi się naprawdę dobrą muzykę.
The Black Eyed Peas Wielokrotni zdobywcy platynowej płyty, 3-krotni zdobywcy nagrody Grammy, The Black Eyed Peas, stali się światową rewelacją po wydaniu swojej 3-ciej płyty, zatytułowanej „Elephunk” (lipiec 2003), na której znalazły się takie przeboje jak „Where Is The Love?”
czy wyróżniony najcenniejszą nagrodą w przemyśle muzycznym, statuetką Grammy, hip-hopowy utwór „Let’s get it started”. Po tym przyszła płyta łącząca R&B i POP (w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) „Monkey Business”, która przyniosła nowe super przeboje, takie jak „Don’t Punk With My Hart”, „My Humps” i „Pump It”. The Black Eyed Peas osiągnęło międzynarodowy sukces sprzedając ponad 17 milionów płyt na całym świecie.
czy wyróżniony najcenniejszą nagrodą w przemyśle muzycznym, statuetką Grammy, hip-hopowy utwór „Let’s get it started”. Po tym przyszła płyta łącząca R&B i POP (w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) „Monkey Business”, która przyniosła nowe super przeboje, takie jak „Don’t Punk With My Hart”, „My Humps” i „Pump It”. The Black Eyed Peas osiągnęło międzynarodowy sukces sprzedając ponad 17 milionów płyt na całym świecie.
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/skomponuj-sobie-wystep-z-the-black-eyed-peas-zostan-gwiazda-the-black-eyed-peas-fergie-1085.webp)
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/skomponuj-sobie-wystep-z-the-black-eyed-peas-zostan-gwiazda-fergie-the-black-eyed-peas-6761.webp)
![[img:3]](/img/artykuly/zdjecia/skomponuj-sobie-wystep-z-the-black-eyed-peas-zostan-gwiazda-fergie-the-black-eyed-peas-8419.webp)
![[img:4]](/img/artykuly/zdjecia/skomponuj-sobie-wystep-z-the-black-eyed-peas-zostan-gwiazda-the-black-eyed-peas-fergie-9408.webp)
More - Black Eyed Peas for Pepsi
[pepsi.pl]
reklama