4 grudnia 2019 14:27
Waldemar Nowak INFOAUDIO.PL Info Suport Suport tel: +48 32 258 08 98 www.jbl.com.pl

HARMAN: JBL + HARMAN/KARDON (109-110, Symfonia 2 / Stadion)

Amerykański koncern Harman, posiada bardzo szerokie portfolio produktów. Od bezprzewodowych głośników aktywnych, przez wszelakiej maści kina domowe, a na luksusowym Hi-Endzie kończąc.
W tym roku ekspozycja została podzielona na 4 części: SkyBox 108 Mark Levinson + SkyBox 109-110 JBL + Symfonia 2 Harman/Kardon + Strefa słuchawek. 


[lupa:2]Trzeba przyznać, że JBL opanował sztukę projektowania małych głośników do perfekcji
(kliknij żeby zmienić kadr)

JBL (SkyBox 109-110)

O przenośnych, wodoodpornych głośnikach JBL pisaliśmy sporo. Pełna lista nowości na ten sezon, znalazła się w relacji z IFA 2019. Potraktujmy więc Berlin jako swego rodzaju wstępniak do niniejszej publikacji, a tu skoncentrujmy się na wątkach wcześniej nie poruszanych, lub wartych uzupełnienia. 


[lupa:1]Tegoroczne premiery to: Flip 5 i świecący Puls 4, natomiast nieoficjalnie mówi 
się już o następcy Boombox'a
 
- Boombox 2 w okolicach wiosny 2020 (kliknij żeby zmienić kadr)

Sporo uwagi pulsującymi światłami przykuwały głośniki imprezowe Partybox. W tym roku linia została poszerzona o najmniejsze Partybox 100 (nagroda EISA) i największe Partybox 1000 i to na tym drugim chciałbym się na moment zatrzymać. Przyznaję się bez bicia, że kompletnie nie zwróciłem wcześniej uwagi iż, jako jedyne w rodzinie Tysiączki posiadają iluminację na całym przednim panelu (pozostałe tylko wokół przetworników). Można dyskutować, czy to miganie się komuś podoba, czy nie, natomiast jeśli już rozważamy zakup takiego imprezowca, to warto o tym po prostu wiedzieć. 


[img:5]"Tubowaty" kształt wokół tweetera widoczny na kolumnie po lewej stronie, znakomicie poszerza propagację na boki wysokich tonów
 - czegoś podobnego nie zaoferuje wam żadna konkurencja w "podobnych" głośnikach

JBL posiada ogromne doświadczenie w konstruowaniu głośników estradowych, dlatego też nie dajmy się nabrać na tańsze “podróbki”. Niedawno byłem świadkiem, jak na pewnej bardzo prestiżowej imprezie, próbowano używać podobnego Chińczyka (nazwa znana, cena okazyjna), który co kilkanaście sekund się wyłączał (najprawdopodobniej z powodu przegrzewania wzmacniacza) - to było żenujące - natomiast Partybox’y szturmują rynek na całym świecie głównie za sprawą jakości, solidności i wydajności.


(kliknij żeby obejrzeć jeden z dostępnych schematów kolorystycznych w ruchu)

[img:2]Soundbary JBL nie rzucają się w oczy, takie szare myszki, co miewa też i swoje dobre strony, bo soundbary mają robić swoje
i nie muszą być widoczne, natomiast jak przychodzi do grania, to potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć, zwłaszcza
w połączeniu z 10" subem / ciekawym 
przykładem jest też LinkBar, który dowolny stary telewizor zamienia w telewizor smart


Harman/Kardon (Symfonia 2)

Jeśli przyjąć, że jedną z miar sukcesu sprzętu (w Polsce), jest to jak bardzo złośliwie wypowiada się na jego temat konkurencja (taka nasza specyfika narodowa), to posiłkując się tym miernikiem... Harman/Kardon Citation jest już mega gwiazdą. 


[lupa:4]To była jedna z bardziej nastrojowych sal, aż się chciało przysiąść na demo Citation
 (kliknij żeby zmienić kadr)

Mamy tu do czynienia z takim "dwa w jednym" (multiroom + kino) - można zacząć przygodę od najprostszych (i jednocześnie najtańszych) bezprzewodowych głośników do sypialni. Z czasem, spiąć je w sieć multiroom z czymś większym do gabinetu, by w końcu postawić w salonie spore kino domowe. Wszystkie głośniki w 100% kompatybilne wizualnie i technicznie. 


[lupa:3]Z tego co słyszałem na mieście, Citation sprzedaje się lepiej niż się spodziewano, nie dziwi więc, że “konkurencję” w oczy kole
 (kliknij żeby zmienić kadr)

Przy okazji info dla fanów Apple - Citation jest kompatybilny z AirPlay 2, z wyłączeniem dwóch najmniejszych głośników (w "One" i "100" brak miejsca w pamięci na dodanie tej usługi). Dlatego też w niedalekiej przyszłości mają się pojawić ich wersje wzbogacone - Mk2. Natomiast jeśli nie używamy produktów Apple, to nie ma na co czekać, bo poza tym będą one identyczne.


[lupa:5]Harman/Kardon Surround (kliknij żeby zmienić kadr)

Alternatywnym pomysłem na kino domowe, może być Harman/Kardon Surround - urządzenie projektowane na rynek amerykański, jest tak proste w konfiguracji jak to tylko możliwe. 
Stawiamy satelity w miejscach docelowych zgodnie z oznaczeniami, który ma gdzie trafić (lewy przód, prawy tył itp.). Podłączamy kabelki zasilające do prądu. Włączamy czarne pudełko będące bazą zarządzającą systemem i mediami, czekamy kilkanaście sekund i już - kino 5.1 skonfigurowało się samo.


[img:3]To jest ciekawy produkt - 
soundbar zbudowany na bazie 13 przetworników, dzięki czemu w pokoju 20-30 m2
nie potrzeba stawiać subwoofera

Na przyszły rok planowany jest “skok na kasę” w postaci rozbudowanego soundbara 9.1 z Dolby Atmos - i to jest krzepiąca wiadomość pod koniec sezonu, gdzie większość nowości około kinowych było 5.1. Z drugiej strony trzeba to sobie jasno powiedzieć, że modele sygnowane logo Harman/Kardon (oraz te z dopiskiem Samsung) są naprawdę dobre, innowacyjne i warte swojej ceny.
O różnych rodzajach soundbarów warto poczytać tu.


[img:4]Wszystkie nowości słuchawkowe, w tym cała nowa gama True Wireless (na pierwszym planie),
zostały opisane w relacji z Berlina i tam proponuję o nich poczytać

Gdzie kupić?

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > JBL rozwiń listę sklepów

Gdzie kupić?

HARMAN-KARDON HARMAN-KARDON www.jbl.com.pl

Dystrybucja w Polsce:

Suport

tel.: +48 32 258 08 98
Godziny otwarcia:

Pon.-Pt. 8:30 - 16:30

adres:
Ul. Pijarska 9 40-750 Katowice

Sklepy muzyczne > HARMAN-KARDON rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz