Kategorie

RME MADIface USB - karta MADI

3666.00 zł
Idź do sklepu
Supersound.pl - Sklep Muzyczny
Supersound.pl - Sklep Muzyczny

Krakowiaków 64A
02-255 Warszawa

tel: +48 22 12 303 77
www.supersound.pl
Napisz email

Opis produktu:

Przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu!
MADIface USB to kompaktowy interfejs MADI I/O podłączany przez USB 2.0. Urządzenie przy nagrywaniu i odtwarzaniu obsługuje pełne 64 kanały formatu MADI i współpracuje z komputerami Mac oraz PC. Oba wejścia można wykorzystać do pracy w trybie pełnej redundancji. Opcjonalnie, oba wejścia i wyjścia MADI mogą obsługiwać jednocześnie pełne 128 kanałów wejściowych i wyjściowych, konfigurowanych przez TotalMix. Kiedy nieduże urządzenie nie jest podłączone do komputera, działa jako niezwykły, dwukierunkowy konwerter formatów oraz aktywny przekaźnik.
Solidna konstrukcja i zasilanie przez USB, czynią z interfejsu narzędzie łatwe i niezawodne w eksploatacji. MADIface USB to przenośny interfejs MADI w najlepszym wydaniu, a także idealne rozwiązanie na biurko, dzięki któremu podłączysz urządzenia MADI do komputerów Mac i PC. Prawdziwe cudo w kwestiach możliwości, funkcjonalności i bezawaryjnej obsługi - tak, jak spodziewasz się po RME!

Funkcje i tryby pracy
MADIface USB, po podłączeniu do Mac’a lub PC, może pracować w kilku trybach: 64 Channel Mix, trybie redundancji, 128 Channel Mix i jako bezpośredni przekaźnik.

W ustawieniu Disable TotalMix wielofunkcyjny mikser wewnętrzny i matryca połączeń TotalMix jest całkowicie wyłączony. Wszystkie dane wejściowe i wyjściowe są nagrywane i odtwarzane bezpośrednio, z pominięciem miksera i routera. W tym trybie na wyjściach pojawia się taki sam, zdublowany sygnał.

W trybie 64 Channel Mix w TotalMix dostępne są 64 kanały wejścia, odtwarzania i wyjścia. Wszystkie ustawienia w TotalMix wykorzystują dane z jednego portu wejściowego MADI i wysyłają identyczne dane do obu portów wyjściowych MADI. Aktualnie aktywny port wejściowy MADI można skonfigurować w panelu Settings.

Opcja AutoSelect włącza funkcję automatycznego wyboru wejścia. Przy użyciu obu wejść w tym samym czasie, AutoSelect ustawia urządzenie w trybie redundancji - Seamless Redundancy. MADIface USB w czasie rzeczywistym przełączy się na drugie wejście, jeżeli na aktualnym wejściu będzie coś nie tak z sygnałem.

W trybie 128 Channel Mix ilość kanałów nagrywania i odtwarzania jest ograniczona do 64, a bieżące wejście określają ustawienia w panelu Settings. W TotalMix dostępne jest też drugie wejście i sygnał wyjściowy nie jest zdublowany, ale rozdzielony i w TotalMix dostępnych jest 128 kanałów wyjścia. Za pomocą kilku ruchów myszką można więc szybko skonfigurować niezależny miks wyjściowy, tor odsłuchu i szeregowy tor dla drugiego źródła dźwięku.

SteadyClock oraz kompatybilność MADI, z jakich słynie RME zapewniają bezkonfliktową współpracę z innymi urządzeniami. Technologię MIDI over MADI można wykorzystać do zdalnego sterowania innymi urządzeniami MADI. Pracę użytkownikowi ułatwi kompletny zestaw narzędzi do analizy audio - DIGICheck, dla systemów Mac OS X i Windows.

TotalMix
MADIface USB, jak wszystkie najnowsze interfejsy RME, również wyposażono w potężny, cyfrowy, działający w czasie rzeczywistym mikser TotalMix FX. Dzięki temu sygnały można łączyć i kierować na praktyczne nieograniczone sposoby, ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback do dowolnych wyjść urządzenia. MADIface nie posiada układu DSP, więc nie ma efektów. Jednak posiada specjalną sekcję Control Room z ustawieniami Talkback, Main/Phones, grupami tłumików, grupami mute, i pełnym sterowaniem zdalnym z wykorzystaniem protokołów Mackie lub OSC, i dużo więcej.

Oto kilka typowych zastosowań TotalMix:
Ustawienie submiksów wolnych od opóźnienia [miksy słuchawkowe]. MADIface pozwala na stworzenie do 32 zupełnie niezależnych submiksów stereo. Odpowiada to 64 wysyłkom Aux na konsoletach analogowych.

Swobodne łączenie wejść i wyjść [funkcja krosownicy, różne zastosowania].

Dystrybucja sygnałów do różnych wyjść jednocześnie. TotalMix oferuje funkcje nowoczesnego splitera oraz dystrybutora sygnałów.

Równoczesne odtwarzanie różnych programów na pojedynczym wyjściu stereo. Sterownik ASIO typu multi-client umożliwia obsługę kilku programów w tym samym czasie. Kiedy odtwarzanie, playback odbywa się na rożnych kanałach używając TotalMix można je zmiksować i odsłuchać na jednym wyjściu stereo.

Miksowanie sygnału wejściowego z sygnałem odtwarzanym [pełny ASIO Direct Monitoring]. RME nie tylko jest pionierem rozwiązań ADM, ale również zapewnia najpełniejszą implementację ADM w swoich urządzeniach.

Integracja z urządzeniami zewnętrznymi. Wykorzystując TotalMix, w ścieżkę sygnałową przy odtwarzaniu albo w trakcie nagrywania można włączyć zewnętrzne efekty. W zależności od ustawienia, działa to jak inserty efektowe lub tory wysyłki i powrotu dla efektów. Na przykład, do ścieżki wokalnej można w czasie rzeczywistym włączyć efekt pogłosu w odsłuchu.

Dla każdego kanału wejściowego, playback i wyjścia sprzętowego przewidziano obliczane sprzętowo wskaźniki poziomów Peak i RMS. Wskaźniki poziomów są bardzo przydatne przy wykrywaniu obecności sygnału i kierunków routingu sygnałów audio.

Praca w trybie samodzielnym
W trybie pracy samodzielnej MADIface USB może być zasilany za pomocą zasilacza USB podłączanego do gniazdka lub akumulatorów, takich jak używane do telefonów komórkowych i odtwarzaczy MP3. Bez komputera nadrzędnego urządzenie działa w domyślnej konfiguracji. Przy użyciu jednego wejścia MADIface USB działa w trybie clock slave, i wykorzystuje częstotliwość próbkowania, która pojawia się na wejściu. AutoSelect jest aktywny, więc można korzystać z każdego z wejść. Dźwięk z wejścia przekazywany jest na wyjścia bez zmian. Format wyjściowy odpowiada formatowi wejściowemu [56/64 kanałów, 48k/96k Frame]. Przy użyciu dwóch wejść urządzenie przechodzi do trybu Double Processing Mode i aktywne są niezależnie dwa tory i dwie instancje SteadyClock. Układ połączeń wewnętrznych z równoległego zmienia się na podwójny krzyżowy [cross-coupled].

Dlatego w trybie samodzielnym urządzenie automatycznie działa jako aktywny przekaźnik, umożliwiając podwojenie długości połączenia do 100 m dla przewodów koncentrycznych i 2000 m dla kabli optycznych. Przy podłączeniu do dwóch wejść moduł działa jako dwu-kierunkowy konwerter formatów, z formatu koncentrycznego na optyczny i jednocześnie w drugą stronę. Jest to możliwe nawet, gdy podłączone urządzenie używa konwertera częstotliwości próbkowania - częstotliwość próbkowania może być różna na dwóch torach.

Dzięki zastosowaniu systemów redukcji jittera SteadyClock nowej generacji oraz funkcji odświeżania sygnał dla wyjść MADI, MADIface USB zapewnia nie zwyczajną, ale zaawansowaną konwersję sygnałów.

Połączenia:

• Nagrywanie/odtwarzanie: 64 kanały wejściowe / 64 wyjściowe

• 2 x wejście/wyjście MADI [optyczne i koncentryczne]

• TotalMix

• Nie wymaga zasilacza zewnętrznego

• Działa w trybie samodzielnym

• Tryb Seamless Redundancy

Dane techniczne

  • Wejścia/ Wyjścia: 2 x wejście/wyjście MADI, optyczne i koncentryczne [BNC],
  • Wejście i wyjście MIDI: przez wirtualny port MIDI,
  • Tryby zegara: master [wewnętrzny] i slave [wejście MADI],
  • Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, zmienne [synchronizacja/DDS],
  • Jitter: < 1 ns, wewnętrznie i dla wszystkich wejść,
  • Czułość jittera: PLL działa bez problemów nawet dla jittera 100 ns,
  • Praca w trybie Seamless Redundancy dla obu wejść,
  • TotalMix: mikser 2048 kanałów, rozdzielczość wewnętrzna 48-bitów,
  • TotalMix: submiksy bez latencji i perfekcyjny ASIO Direct Monitoring,
  • Połączenie: USB 2.0, zasilanie z portu,
  • W komplecie DIGICheck, wszechstronne narzędzie RME do analizy, testów i pomiarów.

Sterowniki:

  • Windows XP/Vista/7/8 [ulti-Client ASIO 2.3 i WDM],
  • Mac OS X [10.6 lub wyższy, Core Audio, Core MIDI].

 

Copyright © INFOMUSIC 2017
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz