15 kwietnia 2008
14:03
iTunes i muzyka w Starbucks
Amerykańscy klienci Starbucks, jednej z największej na świecie sieci kawiarni, będą za darmo mogli posłuchać wybranych plików muzycznych oferowanych przez iTunes.
Starbucks i iTunes właśnie ogłosiły nowy wspólny projekt "Pick of the Week", w którym klienci kawiarni będą otrzymywać darmowe karty do użycia w iTunes Store do pobrania wybranej piosenki lub muzycznego video.
W "Pick of the Week" dostępni będą między innymi artyści tacy jak: Carly Simon, Duffy, Counting Crows, Adele, Sia, Hilary McRae and many more. Pierwszą grupą w projekcie jest Counting Crows.
"Pick of the Week" to świetna okazja dla klientów Starbucks do odkrycia wspaniałej nowej muzyki i video w iTunes Store", mówi Eddy Cue, wiceprezes iTunes. "Z największym na świecie katalogiem online muzyki i video muzycznego będzie w czym wybierać".
To nie pierwsza współpraca pomiędzy kawowym gigantem Starbucks i wirtualnym sklepem firmy Apple, iTunes. W październiku 2007 zaprezentowano "Song of the Day", w którym klienci Starbucks mogli skorzystać z darmowego pobrania piosenek wybranych przez Starbucks Entertainment i iTunes. Program cieszył się dużą popularnością. Pobrano ponad sześć milionów plików.
(MyApple)
Starbucks i iTunes właśnie ogłosiły nowy wspólny projekt "Pick of the Week", w którym klienci kawiarni będą otrzymywać darmowe karty do użycia w iTunes Store do pobrania wybranej piosenki lub muzycznego video.
W "Pick of the Week" dostępni będą między innymi artyści tacy jak: Carly Simon, Duffy, Counting Crows, Adele, Sia, Hilary McRae and many more. Pierwszą grupą w projekcie jest Counting Crows.
"Pick of the Week" to świetna okazja dla klientów Starbucks do odkrycia wspaniałej nowej muzyki i video w iTunes Store", mówi Eddy Cue, wiceprezes iTunes. "Z największym na świecie katalogiem online muzyki i video muzycznego będzie w czym wybierać".
To nie pierwsza współpraca pomiędzy kawowym gigantem Starbucks i wirtualnym sklepem firmy Apple, iTunes. W październiku 2007 zaprezentowano "Song of the Day", w którym klienci Starbucks mogli skorzystać z darmowego pobrania piosenek wybranych przez Starbucks Entertainment i iTunes. Program cieszył się dużą popularnością. Pobrano ponad sześć milionów plików.
(MyApple)
więcej: www.myapple.pl
reklama
Może Cię zaciekawić: