9 września 2012
09:00
Posłuchaj Boba Dylana przedpremierowo
Polscy fani z płytą „Tempest” zapoznać się będą mogli jeszcze przed jej premierą w warszawskim klubie Hard Rock Cafe.
11 września ukaże się najnowsze dzieło Boba Dylana – 35. w karierze studyjna płyta zatytułowana „Tempest”. Artysta kontynuuje na niej szczytową formę znaną z ostatnich albumów (Love and Theft z 2001, Modern Times z 2006 i Together Through Life z 2009 roku). Prestiżowy amerykański Magazyn Rolling Stone przyznał mu 5 na 5 gwiazdek dodając również, że może być to chyba najbardziej mroczny album w karierze barda. Odkrywanie każdej z
10 kompozycji to autentyczne przeżycie – w tradycyjne brzmieniowo utwory Dylan wplata żarty, aluzje i cytaty, które poznaje się nieraz dopiero po uważnym wsłuchaniu w każdy utwór.
Już w niedzielę 9 i poniedziałek 10 września pomiędzy godziną 19 a 20 w warszawskim klubie Hard Rock Cafe, usłyszeć będzie można utwory z nowej płyty jak i największe przeboje Dylana. Po raz pierwszy także będzie się można zapoznać z dodatkiem załączonym do specjalnej edycji albumu "Tempest" – unikalnymi okładkami magazynów muzycznych, które w trakcie 50-letniej kariery uświetnił swoją osobą Bob Dylan. Do wybranych szczęśliwców składających w tym czasie zamówienie w restauracji trafi również specjalna pula płyt „Tempest”.
Już w niedzielę 9 i poniedziałek 10 września pomiędzy godziną 19 a 20 w warszawskim klubie Hard Rock Cafe, usłyszeć będzie można utwory z nowej płyty jak i największe przeboje Dylana. Po raz pierwszy także będzie się można zapoznać z dodatkiem załączonym do specjalnej edycji albumu "Tempest" – unikalnymi okładkami magazynów muzycznych, które w trakcie 50-letniej kariery uświetnił swoją osobą Bob Dylan. Do wybranych szczęśliwców składających w tym czasie zamówienie w restauracji trafi również specjalna pula płyt „Tempest”.
Hard Rock Cafe:
9 września (niedziela) 19:00 - 20:00
10 września (poniedziałek) 19:00 - 20:00
9 września (niedziela) 19:00 - 20:00
10 września (poniedziałek) 19:00 - 20:00
więcej: www.facebook.com/sonymusicpoland
reklama