12 czerwca 2007
10:57
Info

BESTSELLEROWE PATRONATY INFOMUSIC
Miło nam poinformować, że dwie z ostatnio patronowanych przez serwis INFOMUSIC składanek znalazły się w pierwszej dziesiątce sklepu internetowego Merlin. Mowa tu o "Smooth Jazz Cafe 9" oraz "RAM: Chillout In Black". Zaś trzecia "La Vie Est Une Chanson cz. 3" w szybkim tempie zyskuje sympatię kupujących.
Pierwsza z nich od blisko dwóch tygodni okupuje wysokie pozycje na listach sprzedaży, docierając na miejsce 3 w Merlinie, wyprzedzając przy tym Justynę Steczkowską i bestsellerową Ayo. Ponadto płyta w drugim tygodniu notowania na Ogólnopolskiej Listy Sprzedaży OLIS wylądowała na mocnej 22 pozycji. Dodatkowo uplasowała się na 3 pozycji sklepu Stereo.pl.
Natomiast jeśli chodzi o "RAM: Chillout In Black" drugą składankę wrocławskiego radia RAM, to mówimy o nad wyraz dużym sukcesie - biorąc pod uwagę, iż mamy tu do czynienia z utworami nieznanymi i nieogranymi na innych składankach. W pierwszym tygodniu sprzedaży "RAM: Chillout In Black" wywalczyło pozycję numer 6 na liście sklepu Merlin i zapowiada się dla niej długi okres przebywania pośród innych bestsellerowych pozycji. Obecne składanka zadebiutowała na OLIS, zajmując miejsce 41, co jest wynikiem udanym biorąc pod uwagę podobne notowania swej poprzedniczki "Ram Cafe", która zdobyła miano Złotej Płyty.
Trzecią i najbardziej świeża składanką pod patronatem INFOMUSIC jest "La Vie Est Une Chanson cz. 3", dwupłytowy zestaw z klasycznymi propozycjami piosenki francuskiej. Wydawnictwo po kilku dniach na rynku w szybkim tempie awansuje w notowaniu sklepu internetowego Merlin, zajmując obecnie miejsce z numerem 17.
Pierwsza z nich od blisko dwóch tygodni okupuje wysokie pozycje na listach sprzedaży, docierając na miejsce 3 w Merlinie, wyprzedzając przy tym Justynę Steczkowską i bestsellerową Ayo. Ponadto płyta w drugim tygodniu notowania na Ogólnopolskiej Listy Sprzedaży OLIS wylądowała na mocnej 22 pozycji. Dodatkowo uplasowała się na 3 pozycji sklepu Stereo.pl.
Natomiast jeśli chodzi o "RAM: Chillout In Black" drugą składankę wrocławskiego radia RAM, to mówimy o nad wyraz dużym sukcesie - biorąc pod uwagę, iż mamy tu do czynienia z utworami nieznanymi i nieogranymi na innych składankach. W pierwszym tygodniu sprzedaży "RAM: Chillout In Black" wywalczyło pozycję numer 6 na liście sklepu Merlin i zapowiada się dla niej długi okres przebywania pośród innych bestsellerowych pozycji. Obecne składanka zadebiutowała na OLIS, zajmując miejsce 41, co jest wynikiem udanym biorąc pod uwagę podobne notowania swej poprzedniczki "Ram Cafe", która zdobyła miano Złotej Płyty.
Trzecią i najbardziej świeża składanką pod patronatem INFOMUSIC jest "La Vie Est Une Chanson cz. 3", dwupłytowy zestaw z klasycznymi propozycjami piosenki francuskiej. Wydawnictwo po kilku dniach na rynku w szybkim tempie awansuje w notowaniu sklepu internetowego Merlin, zajmując obecnie miejsce z numerem 17.
reklama
Może Cię zaciekawić: